Dagg gillar vi :D

Heeej :)

Idag va de friluftsdag så vi skulle vara på skolan halv 9 då bussen gick. Pappa skulle skjutsa mig så jag gick upp kvart över 7 när jag fixat mig så gick jag ut med teddy. Fotade massa :D

Vi skulle orgentera när vi kom fram. Hata hata.
Jag emma jenniefer och julia sprang med varann, va sprang faktiskt på ganska bra tid + att vi gick lite också.

Bussen skulle gå hem typ 10 över 12. Typ 20 i 12 så skulle jag emma jenniefer och julia gå frågeslingan. Såklart så när vi tagit 4 frågor så skickar emma och rebecka massa sms att de va påväg att åka med bussen och att alla satt på bussen, så vi skynda oss tillbaka. Kryssade bara i nått på lappen x)
Men när vi satt på bussen åkte den inte på jätte länge XD

Vi slutade typ halv 1 (y)
Men igentligen skulle vi sluta 20 över 12 o.o

Nu komemr bilderna :D

Hejdå :D













Handikappad kanin XD



Grön prick på teddy XD





Gris <3



Liten solros



Här har vi en stor solros. Fast den är lite vissen XD



Blöt kanin måste torkas :D

/ my




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: