Fotografering innan skolan :D

Heeej :D

Idag skulle vi börja 20 över 9 så fick över 1 timmes sovmorgon :D
Men de börjar bra. Pappa kommer in och väcker mig 5 i 7. Sen 7 igen. Mamma kommer in 20 över 7 och undrar om jag är vaken. Jag ba.. jag börjar 20 över 9 idag. Hon ba, ja men klockan är ju 20 över 7 nu, jaha börjar du 20 över 9 jag trodde du börja 20 över 8. Sen somna jag inte om föränn de va typ 10 min innan jag skulle gå upp så då va jag död när jag vakna x)

Innan jag gick till skolan gick jag ut med teddy och fotade lite :)

Hade so första timmen.
Jag emma julia och jenniefer satt i datasalen hela tiden och sökte fakta.

På ridningen idag red jag gandalf.
Vi hade markarbete.
Gandalf kändes ganska bra i början och över det första krysset kändes han bra. Men när vi skulle hoppa två kryss med ett gallopp språng mellan de. Han drog och så.

När jag skulle hoppa krysset så va de en tjej som red precis mitt bakom hindret när jag hoppade, gandalf fick typ hoppa och vända åt sidan.
Samma sak gjorde hon när hon stod ivägen för en annan tjej johanna eller vem de va. Elin (ridlärare) fick dra bort roger (som hästen heter)
Hon som red kan fan inte rida o.o

Sedan när vi skulle lägga ihop allting så gick han fint på volten och gallopp bommen, men över de två kryssen börja han dra. När vi kom till volten och de två gallopp bommarna drog han och vägrade stanna fick ta typ 3 varv på volten innan han lungna ner sig (vi skulle bara ta ett)
Sedan va han ganska lungn på sista krysset. Nästa gång ska vi ha hoppning, jag vet att jag inte komemr hoppa bana eller nå högt om han håller på såhär..

Hejdo :)













Min dator har sjukt mycke damp nu, den vägrar lägga in mer bilder  o.o
Men ni får dom imorgon eller nått :)

/ my





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: