Spindlar = vidriga varelser

Hej :)

Idag när jag gått 500 meter hemmifrån så kommer ja på att vi har hälsokultur XD
Fick typ gå/springa tillbaka XD
Kom till skolan typ 07:57 så jag hann på 3 minuter :D

På biologin så kollade vi på filmer om spindlar. Jag fick typ "panik" XD
Erik satt och peta så jag hoppade till och skrek XD
Fick flytta mig då :D

På kickboxningen idag så fick jag vara med rizvan från början sen skulle vi hålla på och byta kompisar :(
De va sämst ville igentligen bara vara med julia och johanna..

Fick en dricka efteråt, eller jag ska betala 10 kr nästa gång :P

Ska vara med johanna och julia sen troja :)
Johanna vill att vi ska till ica och köpa bubbelgumm :D

Hejdoo :D

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: