Dator utan aao med prickar ovanfor ;)

Tjotjena :D
Sitter just nu vid en dator som foljde med huset. Den ar ju installd pa amerikanska sa det gar inte att ha ja ni vet bokstaverna "aao" x)

Har badat lite grann idag, var ocksa vid tennisbanan och den gemensamma poolen som vi nu ahr fatt nyckel till. Forra aret hade de glomt att lamna nyckeln :P

Har ocksa varit pa wallmart och handlat i typ hundra timmar x) Mina fotter dog ganska rejalt och jag var inte sa glad pa slutet..
Blev ett par foppatoffler inhandlat.

Nu ska jag ga och gora lite saker innan vi ska ga till de andra i de "gammla" huset och grilla :)

Bilder fran idag kommer vall ikvall eller nagot eftersom jag har kameran kvar hos de andra och jag sitter vid denhar datorn

Hejdaa och godnatt pa er, klockan ar ju 10 i sverige :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: