Jefla simkort... eller vafan de är

Idag på skolan så hade jag fysikprovet första timmen. Gick väl lite sisådär. En sak var från en labb som jag inte var med på. Ganska störande att jag missade 3 poäng där ..
Både engelskan och son var inställd så vi skulle få typ 2,5 timmes hål tills matten. Men matty kunde flytta fram matten så vi slutade halv 1!
.
Mitt simkort hatar jag just nu också. Jag kan inte ta emot sms. Ganska störande faktiskt, det har hänt förut men blivit bra igen men nu har det varit såhär sen i söndags. Vi frågade halebop och de fixade till det och jag skulle ha min mobil avstängd i 10 min men det funkar ändå inte :(:(
Jag måste ha det fixat innan lördag. Kul att åka tåg i tre timmar utan att kunna smsa..
En bra sak är ju att de tagit bort alla timmerstockar så nu kan man gå här igen :D:D

Kommentarer
Rebecka - fotoblogg

Sv: Haha okej :D

Tid: 14:43:55
Datum: 2011-04-14
Hemsida: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: