Nu har det hänt, men det ska aldrig hända igen, jag lovar <3

Nära döden händelse idag troja, kanske inte så dramatisk men ändå..
.
Teddy fick ha två täcken på sig idag, det blåa för att det är stort och det rosa för att det är gjort på ett annat sätt och håller sig kvar på kroppen, och utanpå de så blev de selen, hade det blåa för att det skulle täcka mycket av kroppen för det regnade lite och ville inte ha en jätteblöt kanin.
Gick bra och när vi satt oss ner vid ett träd så hoppade hon iväg, jag hade koll på henne och så, jag byggde en snögubbe, eller började kan man säga, sedan går teddy bakom trädet så jag ser henne inte. Jag som gärna ville se henne gick till henne och hon sitter och drar sig bakot som hon gör om hon inte vill gå. Kopplet hade fastna och var alldeles spänt. Jag kollar på henne och täckena är på sidan av henne och på det rosa så har magbandet fastnat i tassarna. Tar upp henne och försöker lugna ner henne, hon tyckte nog det var väldigt obehagligt att hon inte kunde röra tassarna. Ja fick inte lös något och hon pep lite och drog, fick ta av henne selen och sedan det blå täcket, då kunde jag börja mecka runt med det rosa som fastnat, fick tillslut lös det.
Kommer aldrig mer använda täcken på henne om jag inte har henne under uppsikt, stackars älskling :'( <3
Snögubben var lyckad iaf, fin mobilbild också

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: