Nu har jag 8 par nya sockor :)

Idag så var mamma och pappa på birsta och köpte lite saker. Till hallen och toaletten och lite annat, fick inte följa med iaf eftersom jag fyller år på fredag :)
.
Nu har jag nyss kommit hem ifrån henke och alla andra där, han fyller år idag :)
Ska ta och lägga undan 8 par strumpor också, gick och hämtade de nyss, fick välja 8 par utav 16, eller mamma hade gjort upp två högar och de jag hade fått var bra men jag bytte ett par, hahah intressant x)
Ska också ta och peppa inför skolan imorgon... måste ta och prata med johanni om engelskan eftersom jag är med henne och ludvig, de ska vara klart tills på onsdag eller nått. Jag har inte äns texten vi ska spela upp och man ska kunna den utantill, bra!! Tur att jag är klar med allt på planeringen som ska vara klart tills 5 maj, fast jag måste ha de klart tills 15 april då jag ska göra provet då..
.
Nu orkar jag inte skriva mer för jag fick skriva om allt för jag råka ta bort all text förut och de gick inte att ångra. duktig tjej.

Kommentarer
Linda

svar: Tackar :)

Tid: 14:43:20
Datum: 2011-04-04
Hemsida: http://splach.blogg.se/
Evelina Oskarsson

sv: ja det kan man absolut, men alla nya som kommer vet ju inte om det då. Jo precis det är något med kodmallen som gått snett.

Tid: 17:01:39
Datum: 2011-04-04
Hemsida: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: