Om 24 dagar är jag tillbaka i skolan igen

Håhå sista dagen på skolan på hela tre veckor (YY) Så underbart!
.
På tekniken skulle jag och johanna redovisa en sak. Såklart hade våran lärare fel sak så vi var tvungen att sitta vid datorn för att vi skulle kunna byta sida på powerpointen. Gick väl inte sådär bra direkt..
.
Hade engelskaprov också. Det sög ganska regält. Kommer säkert måsta göra omprov på en sak...
Pappa ringde också och sa att han lämnat in min mobil på lagning, klar om 2 veckor.. Jag blev då inte alls arg. Hade inte suttit fel att ha den när vi var i florida, då man kan koppla upp sig på internet och spela roliga spel. Men pappa sa att jag skulle få använda hans iphone :) Så nu måste jag ladda ner massa massa spel :D:D
.
Ska ut till teddy snart. Blir väl att ta med sig en bok ut eller så. Teddy är så tråkig :D Hoppar väl lite grann också, igår hoppade hon mega super högt. Kanske runt 40cm. Hon rev men ändå, bara att hon hoppar gör mig skitglad, annars om det är högt plockar hon bort pinnarna eller smiter på sidan. Men hon är ju bäst satt <3

Kommentarer
ellen

fin bild! :D

Tid: 20:35:36
Datum: 2011-04-17
Hemsida: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: