Onsdag Torsdag Fredag Lördag....

Kul på skolan idag, inte. Orkar inte skriva om vad vi gjorde bara massa ointressant.
På lunchen gick jag till gymnasie och klippte mig, missade ca 25 min utav fysiken. Håret blev bra, hon klippte bara topparna och tunnade ur det. Om man klipper längden på mitt hår så får jag typ till axlarna, fint va!

Spanskan var bara dryg. Hon pratar om typ 4 olika saker varje lektion så det är väldigt förvirrande. Sista lektionen så hade vi HL/ES och då pluggade jag lite inför fysikprovet, vi fick sluta 20 min tidigare så det var goodi :D

Hejdåå (:

Ska förmodligen lyckas redigera klart alla bilder på oliver och elias och allt annat folk som togs i helgen. Så förvänta er en stor bildbomb i kväll eller nått (:


Kommentarer
Trondleila

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Tid: 19:34:11
Datum: 2011-08-30
Hemsida: http://trondleila.bloghy.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: