Otursdag?

Vi kan ju ta och göra en fin lista idag om alla bra saker som har hänt mig idag. Lättast att börja så
  • Tar ur busskortet ur plånboken och lägger det i jackan (tror jag) och sedan går jag ut till bussen, halvvägs (inte för att det är speciellt långt men ändå) så känner jag i jackfickan och där är det inget busskort, springer tillbaka och låser upp dörren men hittar inte busskortet så får ta pengar.
  • På bussen så frågar tanten om jag är ungdom och inte vet jag vad jag är, så jag sa ja och gav fram 13 kr, när jag börjar gå säger hon "nä, nu vill jag ha tillbaka din biljett!" man ba okej, och sedan sa jag att när jag åkt förut är det 13 och skitsur som hon var så sa hon "men de är ju barn!" sedan fick hon hålla på med massa siffror och sånt..
  • På bussen efter ett tag så känner jag i jackfickan men vart fan är nycklarna, ringer till mamma och frågar om de sitter kvar i dörren, och ni tror inte de gör de eller? Glad tjej! (fick ha mina saker i rebbes skåp. Haha överfullt.se xD
  • När lassa öppnade mitt skåp så jag fick ut alla saker så glömde jag såklart penna, fick låna av rebbe och såklart på matten tappar jag hennes sudd under ett skåp, mysigt att ta fram den!
  • När vi går hem så kommer vi till stället där man går över järnvägen, då har de fällt massa träd så hela vägen var igenbommad, då började jag "skrika/grina". Men eftersom jag är så bra så kommer det alltid gå att gå där, jag kommer alltid gå där inget kan stoppa mig!
  • När jag kommer hem så går jag ut med teddy. Tog med mig lite sysaker för att jag skulle fixa teddys blåa täcke, börjar bra. Men det blev as fult.. När allt är klart och jag ska börja plocka ihop så kollar jag efter saxen, då har den såklart åkt ner i en springa i trappan så den låg jätte fint på backen, och för att få tag i den nu måste man bryta bort hela trappan, haha duktig tjej xD
Bra dag va!?!?
Nu ska jag snart åka och rida så vi får väl se hur det går där, blir avkastad i en vattenpöl skulle inte fårvåna mig...
Fint
Vi lyckades!
kommit långt med saken på slöjden iaf
Jag vet att de är fina mobilbilder

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: