Äntligen framme i FLORIDA :DD

Hejsan :D
Nu sitter jag i huset i florida och svettas XD Kan ta och skriva lite vad som hänt under dagarna :)

Igår alltså lördag, så åkte vi tåg till arlanda, där fick vi vänta på ett jobbig buss. Den kunde bara ta 8 personer samtidigt eller nått, så han fick åka tre gånger x) Två gånger var den full och tredje åkte pappa själv ;P
När vi skulle äta på hotellet så fick alla sin mat men vi som hade beställt lasagne (stavning) fick vänta i ca 1 timme och 20 min eller nått ...

Idag, söndag gick vi upp klockan 6. Vi fikade och åkte till arlanda runt halv 8 eller nått.
Flyget gick 10:10. När vi satt på flyget så spelade jag caveman och tetris. Det tog 8 timmar och 55 minuter att flyga till chicago. Där strulade det till sig ganska regält. Allt går perfekt tills vi kommer till där man ska se om man har nå järn/metall på sig. Då står det inte på mammas biljett att hon ska resa från chicago till orlando. Så de skulle hålla på att cheka in på nytt och det blev väldigt stressigt. Vi hann inte äta och massa. Flyget till orlando var på 2 timmar, men det skulle ta 2 timmar och 45 min x)

Sedan hände det väl inte så mycket bara att det blev lite knepigt med bilarna, men det är ingen stor sak :)
Åt på donken också x) Haha perfekt invigning XD

Ni får trycka på alla bilder
Har mycket mer bilder men orkar inte ladda upp alla x) Nu ska jag gå och lägga mig..




















Införskaffat fjärde boken av en serie som jag läser också :D


Haha snyggaste rummet. Mussepigg överallt, tavlor klockar xD



Kommentarer
Anonym

hahahaah, du fick verkligen ett barnrum :P

Tid: 15:53:24
Datum: 2011-04-18

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: