Gå upp till källaren!?!?!

Igår var vi på en outlet. Jag provade några converse, blev lite små kär i ett par lila, jätte mörk lila. Men blev inte till att köpa, ska vänta tills vi varit på andra outleten först :)
Hittade både stora och små converse också de största som vi hittade var storlek 53 x) De är dom som är på bilden. Fanns ju också små converse, söta :D
Fick med mig ett par shorts hem. Kostade 25 dollar med skatten. Snygga var de ;)

Efter outleten åkte vi på idrive.  Där gick vi på pizza hut och åt. Alex beställde en large eller hur de stavas. Vi beställde en stor som jag mamma och pappa delade på. Jag åt tre bitar sedan höll jag på att spy.

Efter maten gick vi till ett hus som är uppochner. Haha det var skitkul där inne. Var massa olika saker, filmade väldigt mycket. Kllipper väll ihop när vi kommer hem. Tog också massa kort. Åkte en typ som bergochdal bana fast man var i en vad heter de nu.. En sak som man sitter i en typ fyrkantig silver sak. Men kolla på bilderna x)
Man hängde uppochner och snurrade runt, så grymt kul. Jag och linnea skrattade ihjäl oss typ. Man blev ju lite ledsen när den slutade..
Kollade också på en 4D film. Eller det var typ inte känsel så, men stolen rörde sig. Man var i en hemsökt gruva.
Vi gick upp till källaren för att kolla på 4D filmen. Kändes lite konsitgt men sedan kom man på att huset var uppochner ;)
Gick och la mig runt 10-11 för jag var väldigt trött..



Fortfarande hungrig?

doggybag



Igentligen är det en                                       ser ni ansikterna?
tunnel med prickar                                         Kolla bara på de svarta :)
som snurrar. Men om
jag inte villle ha blixt
blev de lång slutartid.
Blev ganska coolt ändå.



Äcklig spikmatta :D








Den saken snurrade runt.
Mamma filmade dennis
och samuel så ni kommer 
få se förr eller senare :)

Ni har börjat blivit lite snål med kommentarerna, så kom igen nu! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: