Epcot Center

Igår åkte vi på epcot. Det är en disney park. Vi gick runt och kollade på massa saker. De har olika länder också. Som japan, china, norge, america, mexico och massa andra. Där hade de olika utställningar, filmer och olika saker i alla länder. Det var både kul och långtråkigt x)
De hade också klippt ut alla disney figurer i buskar. Alltså typ toy stort, snövit, törnrosa, bambi, nalle puh, peter pan, skönheten och odjure, bilar, kalle anka, musse pig och massa annat. Jag tog kort på alla jag såg utom toy story för då hade batteriet i kameran dött.... 

Vi åkte också massa saker. Jag och linnea åkte först en sak då man sitter i en sak och en robotarm snurrar runt en och så. Innan man fick åka skulle man bygga banan själv. Haha de ägde :D 
Vi åkte en sak då man är i en stor glob och åker runt i ett tåg. På slutet fick man välja olika saker på en toch skärm framför än. Pappa valde hälsa och lite annat, då hade de tagit kort på en ibörjan och sedan fick man se en film om sin framtid. Haha jag filmade nästan hela våran. Pappa sprang typ runt i staden och massa. Awesome! ;)
Vi åkte också en bil som åker 100km i timmen och sedan kommer det 45 graders svängar men den bromsar inte inn eller nått. Så grymt kul :D
Vi åkte en barn grej också, haha den var lite små söt sådär.
Var också en grej som var en film, men det var också att man åkte runt i stolar genom dinosarie parker och sånt :)

Sedan var det massa båtar man åkte i och man fick se olika saker. Kul vare :D

På slutet var det såklart fyverkerier och mitt kamera batteri var dött.. Jag hade inte laddat för jag hade trott jag skule klara mig. Hade annart säkert fått grymma bilder... Pappa filmade hela fyverkerierna och de höll på i 13 minuter troja.

Fotade 178 bilder. Ganska lite för att vara mig, men jag var ju tvungen att spara på batteriet.




Det var den jag och linnea åkte :D:D



Första bilden är jag i början av min framtid i filmen. Den andra bilden är jag och pappa när vi markerade ut vart vi bodde, och tredje bilden är en bild som dom gjorde, ska vara vi i våran framtid :D:D Man kunde skicka bilderna så jag skickade den till min epost :D








Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: