Min lilla skoldag

Galen dag idag.
På matten gjorde jag provet, gick inte bra kan jag säga men de mesta fattade jag iaf (Y)
På hålet såg gick jag hem, var hemma en stund sedan bar de av till skolan igen x) Hade so sedan var de typ 30 mins rast och då gick vi ut, såklart kom robert. Eftersom jag är hans "bästa vän" (enligt han) så sa jag hela tiden att han inte fick jaga mig, så jag sa att han skulle jaga bort johanna lite när vi skulle ta kort så hon var ivägen. Väldig praktisk ibland faktiskt.
.
När vi gick hem så satt jag mig efter en stund, orkade inte gå. Jag och johanna gjorde också peddoattack på rebbe :D Men de gick inte så bra ):
Snön är snart borta och lite randombilder x)
Det är på dehär bilden ni ska kolla på de två i bakgrunder och inte den okända människan där fram. Rebbe är dålig på att ta kort..
Kika inte på händerna
Peddoattack!!
Men den bilden är så pluttig

Kommentarer
rebbe

käften! jag är visst bra på att fota :''(

var bara lite rädd att robert skulle attackera en hela tiden:P



tycker om johannas poaser på korten:P

Tid: 18:23:21
Datum: 2011-04-05
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: