Birsta idag igen...

Idag var vi på birsta igen. Gick på domhär braiga affärerna som biltema, clas ohlsson, bauhaus, ikea och kjell & company. Det som inhandlades var tre ramar så jag ska fixa lite mer bilder på väggen. Blev också en röd sele till teddy. Dock så suger spännerna och eftersom hon är så liten så måste jag typ klippa av den så den blir mindre. Aja var ju en katt sele, men kaninselen var jätte konstig..

 

Har också plockat in ca 2 liter bär också. Ungefär en liter vinbär. Tyckte det var jätte roligt not.. Gick från buske till buske, tur att jag fick blanda röd, svart och vit vinbär ;) Plockade också in en liter krusbär. Mamma fick plocka in hallon, det är lätt det jobbigaste ;)

 

Bjuder på en suddig bild på mig och oliver. Mina bilder på halsbanden och bären är borta. Vettefan vart jag har slarvat bort de någon stans..


Kommentarer
© sarastille

Hej! :) Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) ha en bra kväll!

Tid: 21:08:19
Datum: 2011-08-09
Hemsida: http://saramagdalena.blogg.se/
Anonym

real fashion. real style. real strenght. this is the shit! don't wait. check it out! http://bellisbello.blogg.se/2011/august/who-is-the-fairest-of-them-all.html#comment

Tid: 21:19:34
Datum: 2011-08-09
ASTRID ÅLANDER

Hej! Kika gärna in på min blogg om du har lust! Ciao!

Tid: 21:40:48
Datum: 2011-08-09
Hemsida: http://astridalander.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: