Cykeltur i skogen = vurpa typ

Hejsan

Nyss kommit hem från skolan. Gick väl ganska bra då om man bortser från att jag var helt hyper efter lunchen... Haha. Jag, rebbe och johanna cyklade lite och då hamnade vi helt plötsligt i skogen. Jag cyklade i supermega fart och då var det en sandväg typ och då skulle jag svänga och hela cykeln sladdade så den tippa, fast jag tog emot med foten haha. Höll på att skratta ihjäl mig (Y) Efter det så körde jag på några stubbar och lite innan jag kom in på banan igen ;)

Fick "i fablernas värld" och "i fabians värld" på huvudet också. Satt typ och sjöng de jätte normalt jag vet..

Efter so:n så råka jag slå till en tjej med mappen så hon tappa mobilen också hehe ;) Men det var faktiskt vilmas fel för jag skulle krama henne ;)

Ikväll blire rida :D :D Så jävla synd att jag var tvungen att byta ridgrupp också :( Vill ju rida på måndagar på riiby ju. Men då får jag rida i en handikappsgrupp på THF...



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: