En kväll i augusti

Hejsan!

 

Igår kom linda, roger, oliver och elias hit. Vi åt tacos.

 

På kvällen kollade vi på tv och filmer. Helt plötsligt kom jenniefer och emma och de skulle visa mig en sak. Det var två masker. Jag tänker inte skriva vad det var för några men det var en person på dom. Ni som går i min klass, kan ni gissa vilken? XD

De var så otroligt läskiga, haha, såg ju asverkligt ut ju XD

 

Kollade på pirates of the caribbean 4 också. Har ju redan sett den, sov typ jätte mycket haha.

 

Idag vet jag inte vad vi ska hittapå, vädret är väl inte det roligaste..


Kommentarer
maya

Jättekul att du är med i tävlingen=)

Tid: 10:26:48
Datum: 2011-08-27
Hemsida: http://mayaalundberg.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: