Fest hos mang..alex

Hejsan!

 

Hos alex fick vi god mat ;) Potatisgratäng och nått kött av nått slag haha. Jätte gott :) Sedan blev det tårta på det också! Vadå proppmätt? :D När han hade öppnat alla presenter så var vi uppe på hans rum. Gjorde inte så mycket, lyssnade när de pratade om nördiga spel/datorer och när markus och alex spela gitarr. Jag och marika spela också gitarr och vi var superduktig ;) Hon drog med dendära grejen och jag tröck på strängarna. Ja det låter som om jag vet vad allt heter också :D

 

Skriver om ridningen imorgon då jag inte har lagt in bilder från mobilen på datorn och att jag ska lägga mig snart haha. Ska vara duktig och läsa nå spanskaskit som vi har läxa tills på måndag >.>

 

Hejdå ;)


Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: men smeten är nästan godare än kakan när den är klar (A) haha :)

Tid: 23:18:16
Datum: 2011-08-25
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: