Lat dagen

Idag har det bara varit en lat dag. Suttit och hållit på med min bloggdesign nästan hela dagen. Den kommer bli bra :)

 

Har regnat idag också så teddy har inte fått varit ute med imorgon ska det också regna men då ska jag trotsa vädret och ta med paraply ut och gå lite med henne så hon får komma ut lite iaf. Inte så jätte mycket kvar på bloggdesignen heller så kommer nog inte sitta vid datorn så mycket mer heller :)

 

Har massvis med bilder att visa här så det är väl de som kommer göra att det blir mycket datorsittanden.

 


Kommentarer
Anonym

Svar. Precis! Så nu får vi se hur de går att spara (; Kanske blir någon tusenlapp när hela är full? Då ska jag unna mig något roligt :D

Tid: 22:19:27
Datum: 2011-08-15
Johanna Torudd

sv; jag vet att det är bra i många lägen med väst, men jag har aldrig ridit med väst innan i mitt "hästliv", använder det bara på tävling för att jag måste, men jag vet att det kan vara jättebra att använda i hoppningen! :)

Tid: 11:37:02
Datum: 2011-08-16
Hemsida: http://torudd.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: