Ljungarocken 2011

Igår så åkte vi och hämtade julia halv 1 ungefär. Sedan började vi färden mot ljungaverk. Vi kom fram dit halv 2 och då gick vi upp mot entren. Efter en stund så kom det en kille och sa att takidas entre och signeringen skulle vara nere vid husen eller vad han sa. Så vi gick dit och ställde oss i kön för att få festivalband. Efter en stund så kom ju killarna in på små motorcyklar haha.

 

Ställde oss i kö för att få våra biljetter signerade också :D

 

Gick sedan in på området och åt hamburgare och satt i gräset. Runt 4 eller något sånt så kom det en tjej som sa att man inte fick ha systemkameror inne på området om man inte har fotopass. Mna ba yeeeeey! Så ringde mamma men hon svarade inte, då satt vi oss i gräset, efter en stund gick dendär tjejen förbi oss och sedan gick hon bort till entren. Då hade hon hämtat en äldre kille och då skickade de ut oss haha.

 

Så vi jag ringde pappa och sa att de var tvungen att hämta oss, men de va inne i ånge så vi fick vänta jätte länge. Åt glass och lite sånt.

 

När de hämtat kamrorna så gick vi in igen. De kollar ju igenom så man inte har med sig nå saker och killen ba ska ni testa igen nu ;) Haha.

 

Vi lyssnade/kollade på graveyard och Imperial State Electric och nå komunband.

 

När dead by april hade spela så gick vi på en gång och ställde oss framför scenen. Vi hade en person framför oss så nästan längst fram.

 

Då va det bara att vänta i en timme då. Mina höfter höll på att gå av också! (Y)

 

Takida började spela 22.40 exakt så då vare bara att skrika sönder rösten och lite så :)

 

Det går inte att beskriva med ord hur bra det var! Det var bättre än förra gången tycker jag. Det var bättre musik nu :D

 

Klockan 12 slutade allt. Då blev jag inge glad. Efteråt så vare typ 5 tjejer som hade dragkamp om robbans (troja) handduk. Haha de ville att dom skulle klippa den i 5 delar men vakten sa ba om ni ska dela den så kan jag ta den han vill nog ha tillbaka den för han ska duscha nu! Hahah (Y) Vet inte hur det gick men vakten sa att den yngsta skulle få den.

 

Ni får nöja er med en bild just nu för att jag ska iväg på massa idag.

 

 

Så jävla bra att man börjar gråta! ♥♥

 

 


Kommentarer
ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Hmmm.. Jag fick ha min kamera inne på området, även fast jag inte hade fotopass. Skumt!

Tid: 00:14:36
Datum: 2011-08-15
Hemsida: http://zoofie.devote.se
Sarah

Så jävla underbart <3

Tid: 10:37:12
Datum: 2011-09-08
Hemsida: http://sarahlindamariechristinaolsson.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: