Photoshop fungera nu förfan

Sitter och försöker installera om photoshop. Tog bort det jag hade på datorn och installerar om. Hoppas det funkar! Iaf en liten stund tills kim har tid att ladda ner ett nytt. Ska ju fixa massa bloggdesigner och headers. Är typ 3-4 stycken som ska ha bloggdesign. Ska fixa dehär designerna sedan så tror jag inte jag kommer fixa till så jätte många. Någon gång ibland, för jag hinner ju knappt med mig själv..

 

Ska ju fixa en ny design till mig själv också. Vafan...

 

DET FUNGERADE INTE. FUCK..


Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: tackar tackar!

Vädret ska vara soligt men med växlande moln, så vi får hoppas på det bästa och att regnet inte kommer tidigare än beräknat, utan senare :)

Tid: 22:39:23
Datum: 2011-08-10
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: