Selånger

Hejsan :) Kom hem från selånger runt 5 typ :)

 

När vi kom dit var det jätte mycket folk. Vi trängdes runt där. Åkte en karusell, den var jätte rolig :D Gick runt på tivoli och lite sånt. Regnade också. Jag och jenniefer åkte en till karusell. Julia ville inte. Den var superduper kul :D Hihi :)

 

När vi skulle åka hem var det jätte mycket kö så det tog en evighet att komma hem.

 

Köpte en slusch eller hur det stavas och remmar (Y)

 

När jag kom hem så bytte jag kläder så sitter i mjukisbyxor och tjocktröja nu. Blir ensam kväll för mig så just nu har jag nyss ätit och sitter och kikar på wipeout. Blir att sitta i soffan och tjocka i mig chips och godis med datorn i knät + film på tvn :D


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: