Tidsfördriv

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?:

THF (Timrå Hästsportförening)

 

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?:
Alla ridlärare

3. Vilken häst har lärt dig mest?:

Jag vet faktiskt inte rikigt, nästan alla ponnysar och hästar, men fleur och gregory kanske


4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?:

Har bara tävlar 50cm två gånger

5. Vilken häst har du mest placeringar med?:

Ingen

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?:
Linnie och gandalf kanske

2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?:
ingen

3. Vad är det svåraste program du ridit?:
Har bara ridit ett program och det var jätte länge sedan och det var nog inte alls svårt, typ volt och snett igenom, inte någon galopp tror jag heller

4. Vad tävlar du för klasser?:
Tävlar inte dressyr

5. Vad har du tagit för placeringar i år?:

Inga


Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?:

Gregory. Jag vet inte hur högt det var, 1 m kanske

 

2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?:
Gregory där också tror jag. Två hinder låg på 60-70 och ett på ca 1m och sedan ett annat på kanske 80? 


3. Vad tävlar du för klasser?:

Tävlar inte, har tävlat två gånger 50cm

 

4. Vad har du tagit för placeringar i år?:
Inga

5. Klubb föredra du att tävla hos?:

Har bara tävlat på THF


1. Vem är den hetaste hästen du ridit?:
Jag vet inte. Ingen direkt het, men favorit var väl lite pigg var jag kommer ihåg iaf, var ju superlänge sedan ju haha. 

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?:
Fleur tror jag nog. Innan jag lärde känna henne så gick det inte att svänga eller något

3. Vem är den minsta hästen du ridit?:

Det har jag ingen aning om, någon b-ponny på timrå. Eller så kanske när jag var liten fick jag rida en liten häst kommer dock inte ihåg om det var en shettis eller ett russ ;)

4. Vem är den största hästen du ridit?:

Columbus tror jag. Eller Flora kanske det är

 

5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?:
Har inte tävlat dressyr. Men har ridit program med fleur på en lektioner

6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?:
Filur

7. Vem är den häst du tog din första placering med?:

Ingen ;)


8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?:

Ingen

9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?:

Ingen

 

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida  
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar Chaps
Spilta - Box
Räcke – Oxer
Kompisar i hagen – Ensam

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: