Tisdag kväll

Idag så klockan halv 5 ungefär gick jag och julia ut och gick. Vi gick i typ 45 min eller nått sånt.

När jag kom hem åkte vi nästan direkt till birsta. Vi gick på Ikea lite och sedan gick vi in på birsta city. Där fick jag ett par shorts, liladana som dom nån "tog" utav mig i torsdags fast dehär var ljusa.

 

Provade först ett par 36 för det var det största som fanns i den mörka modellen, de kunde jag inte ha så jag provade ett par 38:er i ljusa modellen och de var precis försmå och då provade jag 40 haha det satt som ett hus på mig, så grymt fult XD Men mamma gick och hämtade ett par andra 38:er och de kunde jag ha, haha x)

 

Sedan åkte vi till mormor och morfar. Vi pratade och fikade lite. Vi bestämde att vi skulle till gista imorgon och då ska alla utaom jag såklart äta surströmming. Och mormor sa att de hade en köttbulle påse i kylen och det blev alldeles för mycket för både mormor och morfar att äta upp hela den själv så då kan my ta den. Haha det är för mycket för dom två men för mig är det lagomt hahahaha XD Hon menade såklart inte så men ändå haha x)

 

Imorgon blire då minsann lite kort från gista då! Vi blir där hela dagen satt. Kul att gå runt hela ön själv, men jag får överleva.. ;)

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: