Gregory den finaste

Igår på ridningen så fick jag gregory. Vi red ganska självständigt. Han var jätte fin i skritten för det mesta i båda varven. I traven gick det inte lika bra, tycker det är lättare att komma åt allt när man skrittar på gregory. Det är lättare när man sitter ner i traven men han är ju så skumpig också.. I galoppen var han ganska fin, han fick galoppera på ganska ordentligt för då blir han pigg. Några bra steg blev det även där.

 

Vi skulle också rida utan stigbyglar. Gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Han var väldigt pigg då också för att vi hade galopperat, men gick faktiskt helt okej. Skulle också rida lätt utan stigbyglar vilket jag suger på men det gick ;)

 

Suger lite att våran grupp ska flytta till måndagar och då rider ju jag på riiby.. Pappa ska ringa viktoria idag och se om jag kan byta grupp där..

 

Han är så fin :)

 

Bilderna suger tagna med mobilen. Har dock redigerat dom så de ser ju lite bättre ut än orginalen..


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: