Vilse i söråker...

Idag vare träning som stod på schemat. Det ända också haha. Det gick inte direkt vidare bra om jag får säga det själv haha. Lite felpassningar, inte bara lite heller. Haha, man ska inte träna när man bara suttit och slappat hela dagen.

 

Efter träningen så skulle jag gå mot min morbrors hus ifall mamma och pappa inte hade kommit. Ganska illa att jag typ knappt kan vägen till han. Eller jo jag kan vägen om man kommer från ett annat håll. Finns ju 100 backar i söråker ju. När jag gick där kände jag mig som en "vilse i söråker" typ. Blev mer än överlycklig (typ) när jag såg våran bil, haha.

 

Då åkte vi till josefin för hon fyllde år i söndags. Grattis grattis :) Vi fikade och nu sitter jag här efter en dusch!

 

Hare bäst ;)


Kommentarer
flickaneemeliie

grymt fin blogg måste jag säga!



bor du i söråker? :)

Tid: 21:49:30
Datum: 2011-08-16
Hemsida: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: