Bandymatch

Kom nyss hem från Söråker. Har varit och kollat på bandymatch. De förlorade men jag tycker de spelade grymt bra ändå! Marianne blev matchens lirare i Söråker också :D
Jag lyckades också på något sätt ramla också. Haha det var askul :D

Ikväll blir det att träna, jobbigt jobbigt men man står ut ;)



Bildkälla Bildkälla

Tror inte min fot tycker om löpbandet i 60 minuter, klarade bara 50 minuter förra gången sedan kunde jag knappt gå så blir kanske 15 min rodd och 45 min powerwalk eller något sånt.

Kommentarer
Sara

Sv: aa typ :) vi har en "fixningsblogg" skittöntigt jag vet, men det är där vi fixar sen kopierar vi in till den riktiga bloggen. kan fixa lösen osv dit så blir det mycket lättare kanske :)

Tid: 20:12:28
Datum: 2011-12-18
Hemsida: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: