Bloggdesigner

Jag har förut gjort gratis bloggdesigner men då många bara utnyttjar det och vill ha nya hela tiden så har jag valt att ta betalt.
 
Hel design - 50-100kr
Header - 20-50kr
 
Priset beror på hur avancerat den ska vara. Kontakta mig hur du hade tänkt så får vi se vad priset blir. Det ingår också insättning om du inte vill göra det själv. 
 
Enkel header - gratis
 
Om du bara vill ha en enkel header, med en bild och kanske ditt namn så kan jag göra den gratis. Men då ingår ingen insättning.
 

 
Jag kan göra i princip nästan vad som helst och är det något jag aldrig gjort förut så tar jag reda på hur jag ska göra. Annars om det verkligen inte skulle gå så får vi komma överens om hur vi kan göra på ett annat sätt. Jag ser gärna att vi har mejlkontakt hela tiden då jag gör steg för steg och då får ni se hela processen.
 

Låter detta intressant så är det bara att lämna en kommentar eller mejla mig på monkiapa@hotmail.com !


Kommentarer
Matilda

Var räknar du som en enkel header? Ungefär som min, fast bara med två bilder, ingen text och ingen insättning- är det en enkel? ;)

Svar: Japp det är en enkel :) Text får det vara på också för det är inte speciellt svårt hehe :)
My Nordqvist

Tid: 09:51:05
Datum: 2013-06-27
Hemsida: http://matildaengblom.horseworld.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: