Dan före dopparedan

Hej (:

Har tagit det jättelungt idag! Legat framför teven och kollat på film med mamma och pappa. Just nu är det narnia fast det är paus nu. Kommer antagligen bli massa mer film sen.

Har också fixat naglarna, haha de blev jättefula men det ser bättre ut än förut iaf. Har också suttit framför julgranen i en evighet och fotat massa! Har också tagit bilder om slutartid och bländare som jag tänkte lägga upp någon gång framöver.

Vill också tacka för alla kommentarer jag fått idag :D Måste vara minst 20 st :) Tacktacktack :D


Kommentarer
nita

Varsågod. Fast jag har knappt kommenterat idag. XD Men här får du en till. (:



Ska se på film sen, jag. När jag kommer hem. Helt sjukt att det är julafton imorgon. (:

Tid: 20:22:18
Datum: 2011-12-23
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: