En fin liten tisdag

Kom hem runt kvart över 8 idag och det har hänt ganska mycket grejer.

Först var det lucia på skolan och vi hade hål från 9 till 5 över 11 så då var det bara att sitta och vänta. Efter skolan så gick jag och Johanna till konfan, sjöng massa bra jullåtar sedan fick vi julklappar av tomten hahha, en turkos bibel med typ silikon omslag. Fick också nån ängel eller vad det var. Åt också tacos där (y)
Efter de åkte jag hem till Henke och Anna och satt och pratade med dom och Alex och Marica. Sedan åkte jag till frissan och slingade och klippte håret.

Nu fick ni veta min fina dag eller ja en liten del..

Kan säga att håret blev bra, ljust och fint fast en slinga i luggen hade jag gärna haft ljusare men aja.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig eller ja snart, måste ju upp tidigare imorgon för att jag måste ta bussen och den går när jag brukar gå upp..

Kommentarer
Tess

Godmorgon!

Två nya kategorier; Sexualkunskap & DesignHjälp!

Kram!

Tid: 07:58:41
Datum: 2011-12-14
Hemsida: http://tessvonolsson.blogg.se/
LIENE

Låter som en bra dag:)

Tid: 08:42:49
Datum: 2011-12-14
Hemsida: http://lienes.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: