En fullspäckad onsdag

Hej (:

Idag var jag med Rebbe som jag sa förut. När hon kom så var jag ute med Teddy. Vi var ute med henne en stund, eller ja fotade lite och så. Sedan gick vi ner till havet och då dog Rebbes kamera så då fotade vi inge mer utan pratade massa. När vi kom hem till mig fixade vi med hennes bloggdesign så nu fattas det bara en header.

Hon gick hem då jag skulle äta och efter de åkte jag till stallet. Jag fotade Julia och Sarah. Det blev inte någon speciellt bra bild men någon kanske blir bra med lite mycket redigering. Vet inte om jag kommer ladda upp någon här, det beror på om Julia vill :)

Nu ska jag kolla på hockey och se när timrå förlorar ännu en gång.


Söt bild på Teddy som jag fotade idag. Vi behöver ju inte prata om att det är väldigt mycket lite snö i bakgrunden..

Kommentarer
Anna

åååhh va sööt! :)

Tid: 19:35:04
Datum: 2011-12-28
Hemsida: http://macroo.blogg.se/
nita

Timrå har ju för vana att förlora..

Tid: 19:57:58
Datum: 2011-12-28
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: