God jul den finaste Frida ♥

Sa God Jul till Frida idag. Att sitta med Teddy i famnen framför Fridas grav och prata med henne om Frida då kommer tårarna, Teddy och Frida hör ihop det är bara så, det kommer alltid vara så vad som än händer. De är och kommer alltid vara världens bästa vänner och syskon. Nu kommer tårarna igen.

Jag kommer ihåg när jag kom hem och Frida låg helt still med en skräckslagen Teddy runt om sig. Teddy puffade på henne gjorde allt för att få ett svar på att hon var okej. När vi åkte till veterinären och lämnade Teddy. Ensam. Det var det värsta, att dela på de som älskade varann mest i hela världen för att sedan komma hem med Frida som inte fanns längre. Den värsta dagen i mitt liv.

Nu ska jag inte skriva mer om detta denna julafton men jag vill att Frida ska få vara med om allt jag och Teddy gör tillsammans.









De hör ihop så är det bara

Kommentarer
nita

Dom hör ihop. Stackars Frida fick gå igenom mycket i sitt allt förkorta liv.

Tid: 21:19:14
Datum: 2011-12-24
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: