Hälsa på tokhästarna :')

Efter vi hade ätit så gick jag, Linda och mamma ner till hästarna (Åli och Meverick). Gav dom några godisbitar och jag stod och myste med dom. Först stod Mevve och slickade på min hand hela tiden sedan gick jag till Åli och han skulle mysa hela tiden. Han skulle pussas och när jag satt mig på huk så la han sin mule på mitt huvud (laddade upp en bild för någon dag sedan då han gjorde så) han ville också slicka på min hand hela tiden och pussas. Så otroligt söt häst detdär! Mamma stod och fotade så har massa bilder på det också (:

Imorgon ska jag rida både Mevrick och Åli och pappa SKA fota båda gångerna (: Vet inte vad jag ska hitta på med dom, men antar att det blir banan med Åli och med Mevve får vi se vad som händer :)

Bilder från idag kommer någon annan gång, måste redigera och lite sånt och nu håller jag på med Julias bilder :)




Fina hästarna! Bilder från höstlovet.

Kommentarer
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Tid: 23:31:38
Datum: 2012-01-12
Hemsida: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: