Jobbig skoldag ;)

Hej :)

Bloggade inte igår efter träningen för jag orkade inte. Kollade på E.T. Den filmen är bara för underbar! E.T är så söt :D

Idag så började vi kvart i 9 och då var det filmtajm. Vi kollade på baksmällan 2. Slutade efter den och då var klockan typ halv 11. Kom hem prick 11 också, precis när jag öppnade dörren så slog den om till 11.00, jag kollade faktiskt ;)

Nu sitter jag och kollar ut genom fönstret, snöar JÄTTE mycket, jag som hade tänkt att fota :( Men nu är det faktiskt okej att det snöar bara den inte kommer regna bort.

Nu ska jag ta och fixa lite bloggdesigner, eller jag är snart klar med en, ska fixa bakgrund till en annan och börja på Rebbes design :)

Kommentarer
rebbe

sv; jag satt i massa mer kulor efter att jag knäppt kortet;) så våran är jätte fin nu:) haha, bra svenska...

Tid: 11:27:36
Datum: 2011-12-19
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
Maribell

HEJ! :D

ser att du har fullt upp med designer nu och det är ingen brådska med min :)

snön har inte riktigt lagts sej än så det har inte blivit några vinterbilder än. men när du har tid så kan du ju börja med min :)

vill nog ha en som funkar året om men som man kan ändra lite små detaljer så att den ser mer julig eller sommrig ut :D

KRAM KRAM!<3

Tid: 09:47:12
Datum: 2011-12-20
Hemsida: http://maribellj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: