Juldagen

Hej (:

Kom nyss hem från mormor och morfar. Åt mat och öppnade julklappar där. Fick 16BG minneskort till kameran och det ska vara snabbt också så jag kanske kan ta kort ännu snabbare (: Fick också presentkort på birsta city :D

Vi var 18 stycken som köpt en hemlig julklapp som vi skulle ha till ett spel. Man hade en tärning och om man fick en sexa fick man ta ett paket :D När paketen var slut spelade man igen och då på tid och då fick man ta julklapparna av varandra. Paketet som jag fick var först hos pappa (tror jag) och sedan tog jessica det och direkt efter tog carina det och sedan mormor och då slog jag direkt efter och då tog jag det av henne haha :D Det var en runt bricka med tomtar på, den var jättefin :D

Såfort jag kom hem så tog jag på mig andra kläder, sjukt skönt!

Nu ska jag gå och se på nå program/film med familjen ;)

Bara för den som ville veta så är det 365 DAGAR kvar till nästa julafton för det är skottår nästa år :( Hade varit bättre med 364 istället ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: