Kanonkul hos Emmaaaa!

Kom hem från Emma för några minuter sedan. Jag kan ju bara säga att vi har haft superkul :D Vi åt glass först sedan kollade vi på en film. Det var en skräckis (såklart) och jag kan ju bara säga att den var jävligt vidrig!
Den hanlade typ om nån kirurg som förut delat på siamesiska tvillingar, men nu hade han gått i pension och skapade istället. Så han satt ihop tre personer och det var inte mysigt.. Hanlande såklart om dom att dom försökte fly och så. Slutet sög bara för den som vill veta.

Efter den kollade vi på en annan film (också en skräckis) men den var inte så läskig. Orkar inte skriva om den haha.
Efter den kollade vi på doktor mugg :p

Allihopa gick/åkte hem 12. Jag gick ju såklart tar bara 5 minuter typ att gå.

Nu ska jag nog ta och lägga mig är ganska trött..

Kan också säga att när vi hade ätit glass så lyssnade vi på Mange bjuder och hade tomtebloss. Heeelt normalt :D

Kommentarer
Sara & Erin

Har du lust att fixa bakgrunden till våran blogg. Lite mer som din. Skulle vara jättesnällt, kan skriva ett gratis länkbyte om dig då, vi har ca 70 unika läsare om dagen. :)

Tid: 01:26:02
Datum: 2011-12-18
Hemsida: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Josäfin :>

Låter som en najs kväll :D

Tid: 20:11:48
Datum: 2011-12-18
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: