Mardröms kväll!

Gick ut med Teddy runt 9. När jag skulle ta in henne igen så hoppade hon ur min famn och hamnade rakt på trägolvet på altanen. Hon landade på fötterna, tog upp henne och ställde henne på buren då ser jag massa blod under hennes munn så får lite panik och ropar på pappa, då ser han massa blod på burgolvet och hennes tass är helt blodig.
Tog ut henne så hon fick hoppa lite och hon hoppade normalt och hon ville tvätta sig hela tiden. Försökte kolla på hennes tass och se vad som hänt och jag tror att en klo har gått av vid pulpan och då kan det bli väldigt blodigt så hoppas att det inte var något värre!

Hon fick jättejätte mycket HÖ och gurka och varmt vatten så jag hoppas hon blir bättre tills imorgon. Var hemskt att lämna henne kan jag ju säga, undra om jag kommer kunna somna... Skulle gärna vilja åka in till veterinären men de har väl knappt öppet och mamma och pappa skulle vägra. Om hon är inte bättre imorgon så vet jag inte vad jag gör.

Imorgon ska jag gå upp lite tidigare och se hur hon hoppar och så så jag ser om hon blivit bättre.

Älskade vän!

Kommentarer
jenniefer

ja det är den jag ska ha och jag tror de inte är nån fara med teddy för ellie har också fått så :)

Tid: 22:07:48
Datum: 2011-12-06
Olivia

jätte fin blogg!

Tid: 13:40:36
Datum: 2011-12-07
Hemsida: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
nita

Tror inte du ska oroa dig. Verkar hon slö och trött kan det ju vara värre men är hon pigg är det ju lugnt. Händer att klor går av så det blöder massa och det är obehagligt för henne också, men hon klarar sig. Men blir det infekterat så märker du det kan jag lova, och då kan du åka till vetrinären, annars är det onödigt att stressa upp henne. (:

Men förstår att du blir orolig.

Tid: 18:21:54
Datum: 2011-12-08
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: