Onsdag

Kan säga att Teddy verklar må hur bra som helst! :)
Imorse så var det fullfart på henne och nu efter skolan också :)

Var sjukt trött på skolan idag. Första lektionen så satt jag i datasalen och då läste jag igenom min text sedan höll jag på att somna så gick in på facebook och satt och kollade där sedan kollade jag på bilder på google sedan orkade jag inge mer så gick till klassrummet och spelade mobilspel istället....

Jättebra att vara trött när man har 7 lektioner.

Idag vet jag inte vad som händer, ska kanske träna ikväll.

På lördag hade jag tänkt att fota, men ser ut som om det ska regna/snöa då så det gick ju inte så bra. Kanske får till något på söndag för då såg det ut att bli ganska bra väder.

Kommentarer
nita

Då var det nog bara en klo och hon får säkert ingen infektion, men håll ändå ett vakande öga på henne, man vet ju aldrig om det blir infekterat. Det ska dock inte vara så farligt. (:

Tid: 18:22:49
Datum: 2011-12-08
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: