Plums i djupsnön

Åli fick plumsa i djupsnön på ovalbanan idag. Först skritt tre varv i båda hållen sedan trava tre varv i båda hållen. Han var ganska springig och ville gärna springa iväg. Men i skritten var han väldigt väldigt fin. Han blir jättefin automatiskt när han anstränger sig.

När jag red tillbaka så kom det några från Norge. Jag tror det är mina kusiners kusiner så mina fyrmänningar (eller?) Torunn red Åli först sedan red Henke Åli. Vi gick bara efter vägen samtidigt som Torunns barn red Meverick. Eller Maverick eller Mawrick. Haha Linda stavar Maverick, jag stavar Meverick och i hans pass står det Mawrick ;)

Det gick bra för Åli hade fått sprungit av sig lite energi med mig så han var för det mesta ganska lugn.

Har massor med bilder från igår och idag men jag har inte tid att fixa med dom..


Ni får en bild från i höstas.

Kommentarer
Ebba

Hej!

Jag har presic börjat läsa din blogg, så därför undrar jag hur mga hästar har du ?

& vad heter dem ?

Jag är oxå intreserad av hästar har tre st

De heter To Erly 11år C ponny, Breven 3år maxad B & Ice dropp 8år C ponny......:D

Jag rider dressyr med To Erly, jag håller på att rida in Breven, jag hoppar & rider fält med Ice dropp!

Hoppas på svar!;)

KRAm

Tid: 10:54:34
Datum: 2012-01-04
Hemsida: http://bestfrends.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: