Rummet klart!

Nu har jag äntligen gjort klart rummet. Har städat och fixat det sista med möbleringen, har också fixat min julgran och massa tomtar! Tog alla jag hittade som jag fått av farmor och farfar (alla barnbarn får en tomte varje jul) så jag har 13 stycken. Undra vad jag får för någon iår? ;)

Har också varit ute med Teddy och fotat lite, nu sitter hon ute i uteburen då hon inte ville gå in.

Gillar mitt rum nu utom att spegeln inte sitter så bra nu men vill inte flytta den så jag får massa hål i väggen.. Alla takida utklipp och sånt som suttit på en vägg sitter nu på garderoben för att dom inte får plats någon annan stans.

Okej nu vill ni nog inte höra massa om mitt rum. Ska ta och äta eller något nuuuuuuuuu

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: