Annan dag jul

Hej!

Bloggade inte igårkväll för att jag hade inget att skriva om. Skrev två meningar igår efter maten och de tyckte jag var onödigt att lägga upp.

Igår var farmor och farfar här. Vi drack glögg och fikade, sedan åt vi godis och öppnade julklappar :) Jag fick en tomte (den 15e i samlingen från farmor och farfar) fick också 500kr :D

Efter det åt vi mat och sedan kollade vi på hockey, timrå förlorade (såklart) på straffar. Kollade också på 21 Peter Forsberg eller vad programet hette. Det var faktiskt bra.

La mig i sängen runt 11 och kollade på den där Mary tills Junior VM började. Kollade typ på första perioden sen somnade jag ;) Vaknade halv 2 och stängde av TVn :D

Idag blir det birsta med Kim och Marianne. Vet inte om jag kommer köpa något men man kan ju alltid hoppas på att det finns något billigt ;)


Här är alla tomtar. Eller inte alla. Ni ser nog vilka år som saknar. Har dom nog i en låda eller så kanske de gått sönder.

Kommentarer
rebbe

Tid: 11:46:16
Datum: 2011-12-27
Hemsida: http://rebbepettersson.vlogg.se
reb

Tid: 11:46:24
Datum: 2011-12-27
rebbe

nu har min dator dampat as mycket så jag har råkat skicka två tomma kommentarer:P haha.



sv; okej, jag har provat lite med slutartider och så men de blir ganska suddiga om jag har för lång slutartid, jag har ju liksome inge stativ:)

Tid: 11:47:48
Datum: 2011-12-27

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: