Bobby, den hemlösa hunden

Vilken fräsig rubrik värsta boktiteln...
.
Åkte skridskor på gympan igen. Har åkt två veckor men det har inte gubben fattat än. Simon sköt sönder ett plexiglas grej eller vad de heter x) Jag har faktiskt tagit en minnesbit, den är jätte fin :D Tog en annan först men kollade igenom jätte många och tillslut valde jag denna. Hade en liten panikslagen johanna bredvid mig också eftersom gubbarna på plan höll på att skjuta i sarien och på plexiglaset, inte roligt :(
.
När vi gick hem så gick erik stördis med oss. Helt plötsligt kom en grymt söt liten vovve. Rebbe ba "det kommer en hund!" och jag kollade bak och då flög det förbi en sak och jag skrek till XD Men den var så grymt söt. Den följde efter oss ända tills erik skulle "svänga in" då följde den efter han istället :D Om jag fick hade jag gärna tagit med mig den hem.
.
Nä nu ska jag gå och fixa ihop allt jag ska ha med mig. Ska ju åka och rida, kuligt :)
Vad fint det blev
Lilla söta bobby som han fick heta :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: