Fotobok

Har suttit i någon timme och fixat ihop en fotobok med bilder på teddy, frida, fifi, åke, frosti, piltur (någon bild), fiat (någon bild), mevrick (någon bild), chiba, jack och charlie. Tror det var dom ;) Mamma och pappa ska beställa en från florida först (jag satt och fixade med de igår) och om den är bra så ska vi skicka min också :D Mamma sa att man kan göra jätte många de var ju såå billigt :D Bra mamma!
.
Nä nu kanske jag ska ta på mig vettiga kläder och ta en promenad ut till teddy men då kanske fasanisarna flyger iväg. De är inte så bra, hihi :)
charlie                                chiba                          jack
[KLICKA]
.
Varning för mycket text..
Hundarna är:
En gång när jag gick i trean eller nått så skulle jag snart åka på karate träning (haha XD). Ja men då iallafall så kom helt plötsligt "godisgun" hem till oss. Man ba HEEEEEEJ! :D (Senast man träffa henne var man runt 6 kanske). Då hade hon med sej en liten fillur. Jack en Irlänsk röd sätter. Mamma och pappa har haft en sådan förut (Zeb) och då tänkte hon visa jack för oss då. Så grymt söt :'D
.
Chiba var min farmor och farfars kompisars hund. För någon sommar sedan så skulle farmor och farfar vara hundvakt åt henne några dagar. Eller en vecka eller nått. Då sov jag hos dom och lekte med chiba jätte mycket. Hon har haft tur i sitt liv. Blivit påkörd, haft bröstcancer och massa.
En sak jag kommer ihåg när jag var med henne var att vi gick på en stig i skogen (man vet vart jag menar om man varit hos min farmor och farfar). När hon kom till ett träd så vände jag och ropade på chiba samtidigt som jag sprang tillbaka till farmor och farfar och då kom hon kutande efter mig. Hihi jag vann alltid :D:D:D
Men en gång så forstatte hon gå framåt så då fick jag kuta efter henne och ta tag i hennes halsband så hon inte stack till stranden :P
Man såg att hon hade "träningsverk" i benen, så vi tog de lite lungt dagen efter ;)
Hon dog någongång 2010 tror jag. Hon var väldigt gammal och hade haft sjukdomar :/
.
En dag kom godisgun till oss igen. Då hade hon med sig en kattbur. Och i den låg det en tax! (Charlie) Hon älskar taxar och när jag var liten så lånade hon en tax. Hampus. Ja grymt söt va charlie iallafall. Jag måste tvinga mamma och pappa att vi måste åka och hälsa på dom någon dag!
.
Blev mycket text dedär..

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: