Hemma från julia

Har nyss kommit hem från julia. Vi har haft det skojsigt :)

Igår så var vi hos daniel till halv 10 kanske. Vi hade roligt :D
När jag kom till julia så kollade på på film. Buried eller vad den hette. Det var en thriller. Den sög. Den handlar om en gubbe som blivit levande begravt i en träkista och han har en mobil tändare och lite saker med sig. Man fick liksom inte se hur han hamnade i kistan eller nått. Sämst.

Vi började se a night at the roxbury. Vi kollade på halva kanske sedan la vi oss. Gick upp runt 12 idag. Vi fikade och sedan kollade vi klart på filmen och sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

Nu ska jag ta och gå ut till teddy och fota lite grann så vi får se om de blir några fina bilder :D


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: