Hemma

Nu har jag kommit hem ifrån vemdalen. Har varit skojsigt :D 

Igår åkte vi i björnriket. Det var skojsigt och ganska bra snö överallt. Älskar när snön är som den var då. Ganska uppkört och mycket små kullar som man kunde hoppa på :D En gång höll jag på att ramla, åkte på en skida med andra foten/skidan rakt ut åt sidan, haha vackert det borde ha varit XD

Idag var det inte direkt fint väder. Vi åkte hem vid 12 tror jag, vi stannade på dollarstore och köpte lite grejer :D Tur att mamma och pappa har pengar ;)

Jag tog lite bilder. Marianne tog lite mer på oss när vi åkte och så, men de bilderna får ni se när hon har skickat de till mig :)
Ska redigera lite nu så lägger jag upp de senare :)



Fint


Kommentarer
johanna

HAHAHAAH gud vad jag skulle vija se när du höll på att ramla :D synd att jag inte var där asså...............................................................................................................................................................................................hej då

Tid: 17:40:04
Datum: 2011-02-15

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: