Nya jeans!

Idag på skolan så var 4 st på hockeycup. De var ju i e-on satt det var ju nära (; klockan 12 hade de en match och vi hann se först en kvart  sedan 10 minuter till.
De vann med 5-0 men det var bara för att vi tittate ;)

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi åkte in till stan och fikade. Vi köpte två tröjor en till kim och en till daniel. Haha, tur att han inte läser detta (;
Pappa kom efter en stund och då provade jag tre par jeans på en lee affär. Kunde ha ett par men de kosade 900. Kunde lika gärna vänta tills att vi åker till USA då jag får 4 par för samma pris.. Fick istället ett par jeans från cubus. 199kr. Tack mamma och pappa :D

Nä ska kanske gå och packa klart sedan gå och vara lite sociala med alla andra :) Blir till att sova hos julia ikväll (: Vi kommer hem hit imorgon.


tjockbena
Fick ta kort i spegeln för att annars om jag använde självutlösaren blev fokusen fel så alltihop blev suddigt..

Kommentarer
Esmeralda Edenberg

Hej!

Jag hörde att du hade hjälpt http://nelliestenroos.blogg.se med hennes header och blogg. :)

Så jag undrar, hur gjorde du så att lixom det vita försvann runt headern?

För om du kollar min blogg, så är det ju lixom en vit ram runt alltihopa. Nellie har ju så att headern och bakgrunden flyter ihop, om du fattar vad jag menar? :)

Så skulle bli grymt glad om du vet hur man gör, haha! :3 :D

Tid: 15:29:51
Datum: 2011-02-19
Hemsida: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: