Trött eller vad?

Idag hände inte så mycket på skolan. Hade svenska redovisning. Hehe när jag skulle prata om sällskapsresan filmerna börja jag skratta (y)
På lunchen gick vi ut. Vi skulle gå någonstans så vi tog en runda som tog runt 40 min kanske. Simon ville att vi skulle komma till sporthallen och där tog jag hans bubbelgum paket med hela ett bubbelgum i. Jag la det i omklädningsrummet men han vägrade hämta det. Det var jag som skulle göra de men de gjorde jag aldrig :) Han var en riktig taskmört :D
.
Jag var inte så pepp på hälsokulturen heller. Jag satt och spelade mobilspel men jag spelade faktiskt några matcher.
.
Har varit riktigt lat idag. Ska försöka ta mig ut imorgon efter skolan. Då är jag duktig.
Nä jag ska ta och ta kort på lite blommor ikväll troja :) Kom på att jag måste sortera in alla bilder som togs i helgen i alla mina mappar. Ingen kan fatta hur mycket mappar jag har. Om jag ska komma till de senaste bilderna på teddy blir det djur-teddy och frida-teddy-vinter-2011. Ja det är ju några mappar x)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: