Teddy är världens sötaste! :'D <3

Teddy är ändå världens sötaste kanin! :') Hon var så grymt sötnosig av sig idag! ni ska bara veta.
Gick ut med henne och filmade lite när hon hoppade. Tog också massvis med kort både med kompakta och sytemkameran. Hon hoppade även fast jag var framför hindret (det brukar hon knappt kunna om någon går bakom :O)
När vi varit ute i nästan en timme så tar jag in hindret och börjar göra rent i buren. Då ser man en skräckslagen kanin komma "springade" mot altanen. Hon såg jätte rädd ut. Förstår inte varför hon blev rädd. Men då fick hon vara med mig på altanen, och då kom pappa med en höpåse och pelletshink, jag fortsatte med att göra ren buren coh då hör jag en liten smäll, då sitter teddy på pelletshinken. Haha så söt :'D Hon hoppade också in i höpåsen. Galen kanin! Eftersom hon var så duktig när vi hoppade så fick hon godis nerblandat i maten, och hon började käka direkt, hon brukar aldrig vilja äta utanför buren. Men idag så ville hon tydligen det.
.
Bilder kommer senare, när jag kollat igenom allt och klippt ihop en film :)
Ni får ett litet smakprov. Valde bara en som såg bra ut som miniatyrbild :P

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: