Jag är smart på många olika sätt

Roligt att leka under-hökens-vingar-kom på idrotten. Riktigt skoj..

Gick väl ganska hyfsat på skolan idag. Hade hål i över en och en halv timme innan sista lektionen. Roligt. Jag och rebbe var i sporthallen en stund men när vi hörde våran gympalärare skyndade vi oss att springa iväg. Hade inte lust att han skulle se oss där..

På sista lektionen bestämde vi oss för att spanskagruppen som har hål i över en och en halv timme, att vi skulle få flytta edn lektionen så att vi hade den före alla andra med mattias och sedan får vi sluta tidigare (y). Vi ska prova detta och se om det funkar i tre veckor :D

På hemvägen så höll simon på att putta ner mig i snön. Är jag förvånad? Nej. Kom också på en grej, när vi gick alla ida så gick vi en bit sedan svängde simon av, sedan fortsatte vi en bit där svängde johanna, emma och erik av, sedan fortsatte vi och då svängde den andra erik av och sedan kom julia helt plötsligt ifrån skogen sedan gick vi en bit och fanny svängde av sedan svängde rebbe av och tillsist julia. Då blev de bara jag kvar ): Haha, mycket "svängde" där ;) 

När jag kom hem efter en lång tid så gick jag ut med Teddy. Filmade lite med mamma och pappas kamera. Listade ut hur man filmade med min kamera med hjälp av pappa för ett tag sedan XD Duktig. 

Nä nu orkar jag inte skriva något mer och ni orkar nog inte läsa mer heller x) 
Laddar upp bilder och filmen snart, måste bara vänta på att den ska laddas upp på videofy.




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: