Vår!

Underbart att vakna när det är ljust och solen är påväg upp. Nu är det vår!
.
På slöjden idag så hade såklart träslöjden inställt. Kuul! Fick vi sitta inne på syslöjden och väva. Eller jag vävde iaf. Jag är väldigt duktig för att jag kom jätte långt :)
Det är rosa och blå
.
När vi gick hem från skolan så kunde man se backen på vissa ställen. Varmt som tusan var det också. Slutade med att jag gick med jackan öppen och vantarna hamnade i väskan (Y)
Det blev ett ganska felande inlägg, men måste skynda mig för rebbe är ute och går och hon kommer förbi mig snart ;)

Kommentarer
Anonym

Tid: 07:06:07
Datum: 2011-03-01
Rebbe

men my då, man får inte kränka andra personer''/ inte bra. nu bröt du mot en lag...

haha, det var den roligaste SO:n på länge :P

Tid: 07:08:05
Datum: 2011-03-01
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: